הסרטונים של עמותת אופק על הפעילות למניעת רשלנות רפואית וטעויות רפואיות והגברת הבטיחות במערכת הבריאות

ראיון של אמילי עמרוסי בנוגע ההשלכות ההרסניות של רשלנות רפואית עם עמיעד טאוב יו"ר עמותת אופק חזרה לחיים ורמי טבריה אביה של עדן ז"ל שנפטרה בעקבות רשלנות ואביה העלה מונודרמה כואבת לזכרה.

ראיון של יהודה שרבאני באולפן YNET בנושא עיגון תקציבים למלחמה ברשלנות הרפואית בהסכמים הקואליציוניים

ישראל אישרה לראשונה קצבה חודשית לחולי פיברומיאלגיה הסובלים מדאבת השרירים יקבלו עד 40% נכות. עמיעד טאוב יו"ר עמותת אופק מראיין בנושא את עדי בן אברהם שהחלימה מפיברו בערוץ 20 לצידה של המגישה טל מאיר.

אלפי ישראלים נפגעים בשנה כתוצאה מרשלנות רפואית וטעויות רפואיות ומערכת הבריאות לא עושה מספיק כדי למנוע את הפעמים הבאות. עמיעד טאוב, יו"ר עמותת "אופק-חזרה לחיים" למניעת רשלנות רפואית, פותח ת'פה על אחד הנושאים החשובים שלא מדברים עליו מספיק. מתוך מהדורת סיכום השבוע בהנחיית אמילי עמרוסי בתאריך ה-09.09.21.

ראיון של עמיעד טאוב המשנה לראש עיריית מודיעין ויו"ר עמותת אופק חזרה לחיים על מכת הרשלנות הרפואית בעקבות סיפורה של איריס סאבו שעברה כריתת איבר בעקבות שהתבסס על ביופסיה של חולה אחר. בראיון מדבר עמיעד טאוב על הצורך לתקצב את תחום המניעה במשרד הבריאות ועל אלפי הנפגעים מידי שנה מטעויות רפואיות ורשלנות רפואית. המדובר במכה שניתן וחובה למנוע ולצמצם. צפו בראיון אצל טל מאיר בערוץ 20

המגזין עם אושרת קוטלר.
 
עמיעד טאוב בתחקיר של אריק וייס לחשיפת האמת בהדסה עין כרם. טאוב יו"ר עמותת אופק חזרה לחיים חושף את המאבק לשינוי מערכת הבריאות על מנת להציל חיים ולמנוע רשלנות רפואית.

דיון בועדת החוקה של הכנסת.

" לא ייתכן ששר המשפטים רואה בועדת החוקה ובציבור החולים חותמת גומי  ואף אחד לא סופר את האוכלוסיות המוחלשות החולים ונפגעי הרשלנות הרפואית שמספרם רק עלה בעקבות הקרונה בעוד שיכולתם להגן על עצמם ירדה משמעותית. בעקבות הרפורמה.  המעבר מ-600 סעיפים ל-180 לא עבר דרך חכמת ההמונים אלא דרך חכמת הפקידים והעשירים. חשבתם על עורכי הדין וחושבים על השופטים שכחתם רק חלק קטן ושולי בשם האזרחים הלקוחות שלכם שדעתם לא רק שלא נשמעה היא גם לא נספרת.אם אתם לא מסוגלים לעזור לאזרחים לפחות אל תעשו נזק ". עמיעד טאוב יו"ר עמותת אופק בועדת החוקה

בדיון שיזמה עמותת אופק לחיים בועדה לביקורת המדינה בנושא רשלנות רפואית במערכת הבריאות . קרא עמיעד טאוב יו"ר העמותה להוציא את הנציבות ממשרד הבריאות כפי שנעשה במח"ש.

 

 

יו"ר עמותת אופק חזרה לחיים, עמיעד טאוב, בראיון עם יעל דן ברדיו גל"צ.

יו"ר עמותת אופק עמיעד טאוב בדיון בועדה לביקורת המדינה בנושא הסתרה וטיוח מקרי רשלנות רפואית

 
יו"ר עמותת אופק עמיעד טאוב מעמותת אופק חזרה לחיים בראיון לרדיו 103fm

יו"ר עמותת אופק עמיעד טאוב "נילחם נגד פושעים עם תואר ד"ר שמקומם בתאי הכלא ולא בחדרי הניתוח"

עו"ד רות עפרי טאוב מעמותת אופק חזרה לחיים בראיון לרדיו קול חי: "משרד הבריאות צריך לעשות יותר למניעת רשלנות רפואית בבתי החולים".

יו"ר עמותת אופק עמיעד טאוב בכנס לשכת עורכי הדין 18.10.17 תל אביב . בנושא רשלנות רפואית

עמיעד טאוב יו"ר עמותת אופק בשדולה למען שווין בבריאות שכינסה ח"כ שולי מועלם במטרה לקדם את המאבק שמובילה עמותת אופק יחד עם מטה המאבק של המתמחים להפסקת האפליה כלפי רופאי השיניים המתמחים.
במסגרת המאבק להפסקת האפליה התראיין ח"כ מוטי יוגב לתכנית "יהיה בסדר" בגל"צ על הצעת החוק שהגיש ביוזמת עמותת אופק יחד עם 30 חברי כנסת.
עו"ד רות עפרי טאוב מייסדת עמותת אופק חזרה לחיים בראיון לרדיו כאן מורשת: "אפשר לצמצם את מספר נפגעי הרשלנות הרפואית בישראל"

עמותת אופק חזרה לחיים. הארגון פועל בחמישה מישורים עיקריים:
1.מספק תמיכה מידית לאחר האסון\האירוע באמצעות בנק מתנדבים המורכב מהורים מיוחדים.
2.מקדם חקיקה בתחומי הבריאות והרווחה.

מאח של רומי שנפגעה בתאונה ועד אח של דרור שחלה בסרטן (לא ההוא מחוף הים). בספר ילדים חדשני מנגיש עמיעד טאוב את עולמם של האחיות והאחים של ילדים עם צרכים מיוחדים.

 
יו"ר עמותת אופק עמיעד טאוב, מחבר הספר "אחי מיוחד" בראיון בתוכנית "משפחה גרעינית" עם אברי גלעד וג'קי לוי. על אחים של אחים מיוחדים, על חשיבות הספר לכל ילדי ישראל.

מצב החירום והעומס על הצוותים הרפואיים מגביר את הסכנה לטעויות בטיפול ומקרי רשלנות רפואית. עמיעד טאוב, יו"ר "אופק – חזרה לחיים", עם טיפים חשובים לכל מי שמגיע לבתי החולים או נזקק לטיפולים בזמן קורונה וגם בשגרה.

אחי מיוחד – ספרו של עמיעד טאוב יו"ר עמותת אופק. הספר מנגיש את עולמם של אחים לילדים עם צרכים מיוחדים.